Primename, kad iki birželio mėnesio „Regitroje“ klientai buvo aptarnaujami tik pagal išankstinę registraciją. Tačiau išaugus paslaugų poreikiui ir startavus naujai transporto priemonių savininkų apskaitos sistemai atsirasdavo asmenų, kurie piktnaudžiaudami fiktyviai užimdavo laisvas vietas, taip nepaliekant galimybių užsiregistruoti visiems norintiems. Todėl tai buvo viena iš priežasčių, kodėl buvo pakeista klientų aptarnavimo tvarka ir sudaryta galimybė paslaugas gauti be išankstinės registracijos.
„Girdime klientus ir priimame sprendimus, kad jie paslaugas gautų patogiau. Taigi, mūsų tikslas padaliniuose efektyviau valdyti „gyvas“ eiles ir sudaryti galimybę gyventojams planuoti savo vizitą iš anksto. Tam turėjome pasiruošti ir jau šią savaitę pakeitėme išankstinės registracijos procesus bei įdiegėme juos sistemoje. Tikimės, kad tokiu būdu išvengsime piktnaudžiavimo atvejų ir užkirsime kelią galimam fiktyvių vietų užėmimui bei sudarysime vienodas sąlygas visiems klientams naudotis išankstinės registracijos paslauga“, – sako Saulius Šuminas, „Regitros“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, laikinai atliekantis generalinio direktoriaus funkcijas.
Nuo šiol savo vizitą reikės patvirtinti suvedus gautą kodą
Nuo šiol asmens identifikacija išankstinėje registracijoje vyks pagal kliento nurodytą mobilųjį telefono numerį. Kitaip tariant, į jį asmuo gaus specialų kodą, kurį per numatytą laiką reikės suvesti sistemoje, jog registracija būtų patvirtinta sėkmingai.
Taip pat numatytas maksimalus rezervacijų skaičius: fiziniams asmenims – 1 rezervacija per dieną (3 per savaitę), o juridiniams asmenims – 3 rezervacijos per dieną (9 per savaitę).
„Regitra“ atkreipia klientų dėmesį, jog registruojantis dėl vizito itin svarbu nurodyti visus reikalingus ir teisingus duomenis, kurie turi sutapti su atvykstančio asmens: vardą ir pavardę arba įmonės pavadinimą, el. paštą, mobiliojo telefono numerį, paslaugą, padalinį, datą ir laiką, taip pat priklausomai nuo pasirinktos paslaugos gali reikėti nurodyti transporto priemonės VIN kodą arba valstybinį registracijos numerį.
Nenurodžius visų tikslių privalomų duomenų arba nustačius, jog buvo pateikti akivaizdžiai tikrovės neatitinkantys duomenys, tokia rezervacija bus atšaukiama likus ne mažiau kaip 3 valandoms iki numatyto atvykimo laiko. Apie tai asmenys bus informuojami nurodytu el. paštu ar telefono numeriu.
„Šias priemones įdiegėme šiandien. Pirmosiomis dienomis stebėsime ir analizuosime rezultatus, o tada imsimės kitų priemonių. Kaip žinia, šiuo metu padaliniuose daugiausiai aptarnaujame neužsiregistravusių klientų, tad mūsų planas išankstinėje registracijoje palaipsniui didinti vietų skaičių, kad klientai reikiamas paslaugas galėtų gauti jiems patogesniu metu ir nereikėtų atvykus į vietą laukti „gyvoje“ eilėje. Taip pat išankstinėje registracijoje planuojame atverti ne dviejų savaičių grafiką, o ilgesniam laikotarpiui“ , – teigia S. Šuminas.
Verslo klientams sudaryta galimybė prašymus teikti greičiau ir didesniais kiekiais
„Regitra“ siekia dar labiau paspartinti ir verslo klientų aptarnavimą. Šią savaitę jiems buvo sukurtas papildomas paslaugų gavimo kanalas – tinklinė paslauga (angl. Web Service). Ji leis verslo klientams automatinėmis priemonėmis greičiau ir patogiau, t. y. didesniais kiekiais vienu kartu, pateikti transporto priemonių įgijimo ir perleidimo deklaracijas nevykstant į padalinius. Tai aktualu transporto priemonių gamintojų atstovams, didelių parkų savininkams (pavyzdžiui, bankams, lizingo bendrovėms).
„Suprantame, kad verslas disponuoja dideliais transporto priemonių kiekiais, tad ieškome būdų, kaip jiems supaprastinti paslaugos gavimo procesą. Tinklinė paslauga leis susieti verslo naudojamą sistemą, kurioje kaupiami transporto priemonių duomenys, su mūsų. Tokiu būdu informaciją gausime automatiškai ir paslaugą galėsime suteikti greičiau. Manome, kad tai prisidės ir prie eilių mažinimo mūsų padaliniuose, ir prie darbuotojų užduočių optimizavimo, nes nebereikės kiekvienos transporto priemonės duomenų suvesti rankiniu būdu. Šią paslaugą ateityje planuojame plėsti ir taip dar labiau efektyvinti savo veiklą aptarnaujant klientus“, – sako „Regitros“ atstovas.
„Regitra“ jau kreipėsi į suinteresuotas asociacijas, kad jos pasidalintų šia informacija su savo nariais ir pasiūlytų šią naujovę. Su įmonėmis jau sudarytos ir pirmosios sutartys. Verslo atstovai kviečiami savo užklausas teikti el. paštu regitra@regitra.lt
Primename, kad naujų transporto priemonių gamintojų atstovams bei Lietuvos vežėjams paslaugos jau kurį laiką yra teikiamos ir kita prioritetine tvarka. Daugiau informacijos apie tai galima rasti ČIA.
Komentuoti