Su VVKD generaliniu direktoriumi Vladimiru Vinokurovu laivo kelionių pradžią simbolizuojančią žalią juostelę perkirpęs Kauno meras Visvaldas Matijošaitis neabejojo, kad galimybė plaukti Nemunu ir grožėtis kerinčiais miesto apylinkių vaizdais sulauks susidomėjimo.
„Kaunas – upių miestas, todėl artėjančių pokyčių laukėme ir jais džiaugiamės. Sutvarkyta Nemuno salos akvatorija ir įrengta prieplauka neabejotinai taps traukos centru kauniečiams bei miesto svečiams. Miestas irgi prisidės, kad laivas „Žalgiris“ būtų kuo dažniau matomas Nemune, o keleiviai mėgautųsi juo iki pat rudens pradžios. Visa tai yra dar vienas įrodymas, kad laivyba Nemune realiai atsigauna ir čia ne žodžiai, o apčiuopiami darbai.
Taigi ir Kauno miesto drauge su Vidaus vandens kelių direkcija puoselėjama šliuzo ties hidroelektrine idėja su kiekviena diena tampa vis aktualesnė. Tikiu šiuo ambicingu tikslu, kad ateityje žmonės galės laisvai keliauti didžiausia Lietuvos upe per visą jos ilgį ir pasiekti net kaimyninę Lenkiją“, – sakė meras V. Matijošaitis.
VVKD laivą „Žalgiris“ modernizavo – atnaujino saloną, taip pat ir variklį, kuris nuo šiol galingesnis ir gerokai tylesnis. Keleiviai, išsiruošę į pasiplaukiojimą maršrutu Kaunas-Raudondvaris-Kulautuva, drauge į kelionę galės pasiimti dviračius.
VVKD vykdys keleivinius plukdymus laivu „Žalgiris“ nuo birželio 18 d. iki rugsėjo 12 d. penktadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais.
„Direkcija nustato minimalias kainas, kad būtų pasiektas maksimalus žinomumas ir gyventojų skatinimas naudotis vandens transporto priemonėmis. Siekiame didinti gyventojų pasitenkinimą ir skatinti aktyvų laisvalaikio praleidimą, kartu akcentuoti, jog laivas – puiki transporto priemonė.
Šiemet prie „Žalgirio“ arenos įrengta ir nauja prieplauka, prie kurios numatyta galimybė švartuotis laivams. Norime, kad miesto gyventojai ir svečiai turėtų galimybę atplaukti į pačią miesto širdį“, – teigė VVKD generalinis direktorius V. Vinokurovas.
Šių metų pavasarį VVKD pradėjo istorinį Nemuno tvarkymo projektą „TEN-T kelio E 41 modernizavimas“, po kurio apie 225 km ilgio upės vagą reguliuos ne mažiau nei 500 naujai pastatytų ar atnaujintų hidrotechnikos statinių – bunų. Projekto pabaiga numatyta 2023 metais.
Po atnaujinimo bus sudarytos palankios sąlygos Nemunu iki Kuršių marių naudotis krovininės, keleivinės, pramoginės laivybos tikslais visu navigacijos laikotarpiu. Dėl bunų poveikio bus kur kas lengviau išlaikyti laivakelio projektinius matmenis net ir sausuoju metų laikotarpiu.
Komentuoti