Anot „LTG Infra“ vadovo Vyčio Žalimo, labai svarbu, kad KIT, kuris yra pats svarbiausias Lietuvoje veikiantis terminalas, teikiantis paslaugas tiek civiliniams, tiek kariniams kroviniams, būtų aprūpintas visa reikiama technika bei galimybėmis, teikti kuo daugiau klientams aktualių paslaugų.
„Iki šiol tokie mobilūs konteineriniai krautuvai paslaugas teikė tik Klaipėdoje ir Vilniuje. Tačiau KIT, būdamas vienu pagrindinių ir centrinių Lietuvos terminalų, tokiu galingu mobiliu krautuvu nebuvo aprūpintas. Žinoma, tam, kad ši galinga technika galėtų darbuotis mūsų terminale ir nešti naudą klientams, turėjome atlikti kai kuriuos namų darbus, pvz. sutvirtinti beveik 6 000 kv. m pokraninės dangos, taip pat išplėtėme terminalo pajėgumus nauja daugiau nei 8 000 kv. m sunkiasvoriui transportui pritaikyta aikštele, kurioje galima saugoti bene 50 vilkikų puspriekabių ar kitą nestandartinį krovinį. Taigi, džiugu, kad atlikus visus būtinus darbus, šiandien šis galiūnas pradeda tarnybą KIT ir nuo šiol padės mums aptarnauti tiek geležinkeliu, tiek auto transportu atvykstančius krovinius“, – sako V. Žalimas.
Įdomus faktas – iš Švedijos iki Klaipėdos jūrų uosto krautuvas parplukdytas keltu, o iki galutinio taško Palemone „LTG Cargo“ krautuvą atvežė geležinkeliu. Neeilinio krovinio tvirtinimo darbus atliko specialiai paruošta „LTG Infra“ mobili krovos komanda.
Džiaugiamės galėdami pristatyti Kauno intermodaliniam terminalui Konecranes SMV 4628 CC5 krautuvą, kuris pasižymi ypatingu patikimumu ir kokybe. Šis krautuvas ne tik atitinka aukščiausius techninius standartus, bet ir užtikrina saugų bei efektyvų darbą net ir sudėtingiausiomis sąlygomis,“ – sako Mantas Lala, Klaipėdos pardavimų vadovas, Alwark. „Svarbu paminėti, kad mūsų bendrovė neapsiriboja vien tik technikos tiekimu. Mums itin svarbu užtikrinti kvalifikuotą ir greitą krautuvų aptarnavimą bei techninę priežiūrą, kas leidžia mūsų klientams dirbti be pertraukų ir pasiekti aukščiausių rezultatų.“
Pristatytas krautuvas yra unikalus tuo, kad turi specialų griebtuvą, kuris skirtas krauti tiek 20, 40, 45 pėdų konteinerius, tiek puspriekabes. Griebtuvas turi hidraulines išlankstomas „rankas“, kurios paima puspriekabę, suteikdamos gerokai daugiau universalumo. Taipogi, ant konteinerių griebtuvo galima uždėti kėlimo grandines ir jį naudoti kaip mobilų kraną, nes keliamoji galia yra net 46 tonos.
„LTG Infra“ KIT taip pat įgyvendina karinio mobilumo iniciatyvas, kuriomis skatinamas greitesnis karinės technikos transportavimas geležinkeliu. Vienas iš svarbiausių plėtros projektų – įrengti infrastruktūrą Palemone, pritaikytą tiek karinės technikos, tiek kitų krovininių traukinių krovai. Projektui, kurį planuojama užbaigti iki 2027 m., numatyta 26,5 mln. Eur investicijų.
Įgyvendinus Palemone numatytus projektus, pajėgumų apimtys bus padidintos 3 kartus.
Nuo 2015 m. veikiantis Kauno intermodalinis terminalas, įsikūręs 6 ha teritorijoje Palemone, pernai perkrovė beveik 45 tūkst. TEU.
„LTG Infra“ priklauso Vilniaus ir Kauno intermodaliniai terminalai bei 244 kitų objektų, pritaikytų krovai. Pernai intermodaliniuose terminaluose perkrauta beveik 69 000 TEU krovinių.
LTG grupė yra didžiausia Baltijos šalyse geležinkelių grupė, savo veiklą vystanti trimis pagrindinėmis kryptimis: krovinių ir keleivių vežimas geležinkeliais, viešosios geležinkelių infrastruktūros valdymas, priežiūra ir plėtra. LTG grupę sudaro pagrindinės dukterinės bendrovės: „LTG Infra“, „LTG Cargo“, „LTG Link“, GTC.
Komentuoti