Nuo pat devintos valandos ryto prasidėjusiose gatvių lenktynėse susikovė didžiulis būrys lenktynininkų, kurie svajojo ne tik nugalėti savo klasėse, bet namo išsivežti ir Kauno miesto mero taurę bei varžybų partnerių įsteigtus prizus.
Iš viso buvo išdalinta virš šimto startinių numerių. Bene trečdalis dalyvių startavo dviejose įskaitose, o dalis lenktynininkų dalinosi vienu automobiliu.
Kiekvienas iš dalyvių keturis kartus turėjo įveikti ganą greitą, bet tuo pačiu ir nelengvą trasą, sukonfiguruotą penkiose gatvėse. Visi važiavimai buvo įskaitiniai, todėl vietos daryti klaidoms nebuvo.
Greičio, adrenalino, emocijų ir įspūdingų momentų šiose varžybose netrūko, o itin didelį karštį stengėsi numalšinti ventiliatoriaus funkciją kelis kartus atlikęs sraigtasparnis.
Visi „Kaunas Race 2021” varžybų, kurias organizavo „Kauno autoklubas“, dalyviai varžėsi asmeninėse 2WD (dviem ratais varomi automobiliai) ir 4WD (keturiais ratais varomi automobiliai) įskaitose dėl Kauno miesto mero įsteigtų prizų. Taip pat buvo renkama greičiausia dailiosios lyties atstovė bei greičiausias svečias. Ne gana to dar buvo fiksuojami ir rezultatai penkiose Lietuvos street race čempionato klasėse (SGC-1, SGC-2, SGC-3, SGC-4, OC).
Varžybose dalyvauti buvo galima su standartiniais, kasdien gatvėje naudojamais automobiliais. Reikėjo turėti tik šalmą.
2WD
Tarp dvejais ratais varomų automobilių greičiausias buvo ir Kauno miesto mero taurę iškovojo Karolis Raišys su „Lotus Exige” automobiliu. Jo bendras keturių važiavimų rezultatas buvo 6 minutės ir 5.442 sekundės. Tai buvo absoliučiai geriausias užfiksuotas dienos rezultatas „Kaunas Race 2021” lenktynėse, už ką Karolis Raišys taip pat buvo apdovanotas taure.
Nuo Karolio Raišio 3.6 sek. atsiliko ir antrąją vietą užėmė Edvinas Sabalys su „Porsche Boxter“, o trečias šioje įskaitoje buvo Paulius Vasiliūnas su „BMW 323Ti”, antros vietos laimėtojui nusileidęs vos devynias tūkstantąsias sekundės dalis. Jeigu ne vienas kliūdytas kūgelis, vertas penkių sekundžių baudos, P. Vasiliūnas galėjo būti pirmas.
4WD
Tarp keturiais ratais varomų automobilių nepavejamas buvo Sergej Finenko su „Volkswagen Golf 7R Clubsport”. Jis taip pat užlipęs ant nugalėtojų pakylos į viršų kėlė Kauno miesto mero įsteigtą taurę.
Šiek tiek daugiau nei 6 sekundėmis nuo S. Finenko atsiliko antrąją vietą užėmęs Justinas Kvaraciejus su „Subaru Impreza WRX STI“. Trečias buvo Jonas Valaitis su „Subaru Impreza“, pralošęs 20 sekundžių.
Moterų ir svečių įskaitos
Moterų įskaitoje nugalėjo Augustė Rupšytė su „Volkswagen Golf“. Antra, atsilikusi beveik keturiomis sekundėmis, liko Evelina Drilingienė su „Mitsubishi Colt“, o trečią vietą užėmė Agnė Mažeikienė su „Honda CRX“, pralošusi beveik 16 sekundžių. Iš viso prie starto linijos šiose varžybose stojo šešios dailiosios lyties atstovės.
Svečių įskaitoje pirmas buvo Kauno miesto savivaldybės sporto, turizmo ir laisvalaikio komiteto pirmininkas Simas Sirtautas, o antras liko Mantas Teresas, atsilikęs 7 sekundes. Abu jie važiavo su „Audi A4” automobiliu.
Simas Sirtautas po finišo džiaugėsi išbandęs savo jėgas šiose varžybose bei pajautęs tą ore tvyrančią, adrenalino kupiną atmosferą. Apdovanojimų metu jis negailėjo sveikinimų sportininkams už puikius jų pasiekimus.
SGC-1 klasė
Lietuvos street race čemionato SGC-1 klasėje varžėsi 16 dalyvių, kurių automobilių variklių darbinis tūris yra iki 1,6 litro.
Greičiausias čia buvo Kristupas Šablinskas su „Honda Civic“. Jam į nugarą smarkiai kvėpavo ir antrą vietą užėmė taip pat „Honda Civic“ vairavęs Lukas Gordonas, pralošęs vos 1.640 sek. Trečiąją vietą užėmė Aurimas Margevičius su „Mitsubishi Colt“, atsilikęs daugiau nei 7 sekundes.
SGC-2 klasė
SGC-2 klasėje, kur sportininkai startavo su automobiliais, kurių variklio darbinis tūris yra nuo 1,6 iki 2,0 litrų, iš viso buvo dvidešimt dalyvių.
Pirmas šioje klasėje buvo Justinas Pangonis su „Mitsubishi Colt“. Antrąją vietą užėmė Edvinas Sabalys su „Honda Civic“, atsilikęs 0.8 sek., o trečias buvo Justas Eimontas su „Toyota MR2”, pralošęs 4.3 sek.
SGC-3 klasė
Iki trijų litrų darbinio tūrio variklius turinčių automobilių „Kaunas Race 2021“ varžybose buvo 21-as. Čia dominavo BMW markė. Pirmos trys vietos priklausė būtent šiuos vokiškus automobilius vairavusiems lenktynininkams.
Pirmą vietą užėmė Arnoldas Pukys. Antras buvo Paulius Skarbalius, atsilikęs 1.8 sek., o ant trečiojo nugalėtojų pakylos laiptelio lipo Darius Sukackas, pralošęs 2.7 sek.
SGC-4 klasė
SGC-4 klasėje buvo startuojama automobiliais, kurių variklių darbinis tūris yra virš trijų litrų. Į šią klasę pateko nebūtinai tokį didelį litražą turintys, tačiau turbokompresoriais aprūpinti automobiliai (turbokompresoriaus turėjimas įveda papildomą koeficientą).
Bene galingiausią techniką vairavusių klasėje buvo keturiolika dalyvių, o geriausiai čia sekėsi Karoliui Raišiui su „Lotus Exige“. Antroje vietoje likęs Justinas Kvaraciejus su „Subaru Impreza WRX STI“ pralošė daugiau nei devynias sekundes, o trečiąją vietą užėmęs Sergej Finenko su „Volkswagen Golf 7R” atsiliko 16 sekundžių.
Verta paminėti, kad J. Kvaraciejus už nuverstą kūgelį gavo 5 sekundes baudos, o S. Finenko – už nuverstus du kūgelius užsidirbo dešimties sekundžių baudą.
OC klasė
Gausiausias dalyvių būrys susirinko į OC klasę, kur galėjo startuoti absoliučiai visi varžybų dalyviai. Prie starto linijos čia stojo net 28 lenktynininkai. Startas šioje klasėje leidžia dar kartą iš naujo įveikti trasą, pasitikrinant savo jėgas tarp skirtingoms klasėms priklausančių dalyvių.
Triumfavo čia SGC-4 klasės automobilį vairuojantis Sergej Finenko su galingu „Golf“. Antras buvo SGC-3 klasės automobilį vairavęs Edvinas Sabalys su „Porsche Boxster“. Jis nugalėtojui pralošė 3.467 sek.
Trečiąją vietą užėmė Paulius Vasiliūnas su „BMW 323Ti”, nuo antros vietos atsilikęs vos 0.011 sek. Jeigu ne ketvirtajame važiavime kliūdytas kūgelis, uždirbęs penkių sekundžių baudą, P. Vasiliūnas galėjo tapti šios klasės nugalėtoju.
Komentuoti