Jei jūsų vadovaujama įmonė yra nedidelė ir jūs manote, kad jos buhalteriją galite tvarkyti pats, neskubėkite su išvadomis. Neįgudusiam, neturinčiam pakankamai buhalterinės apskaitos žinių ir praktikos žmogui gresia nemalonumai dėl galimai padarytų klaidų. O įmonėje išlaikyti buhalterio etatą gali būti finansiškai sunku. Todėl praktiškiausias variantas yra sudaryti sutartį su elektroninės buhalterijos paslaugą teikiančia įmone.
Kokius darbus atlieka elektroninės buhalterinės apskaitos įmonės?
Šios įmonės yra automatizavusios ir skaitmenizavusios buhalterinę apskaitą. Jos savo klientus aptarnauja, pasitelkdamos į pagalbą internetą. Jos siūlo šiuolaikinio verslo interesus atitinkančias elektroninės buhalterines paslaugas bei teikia teisines konsultacijas verslo vystymo klausimais. Kadangi klientų aptarnavimas vyksta elektroniniu būdu, pastarieji sutaupo ne tik laiką, bet ir savo pinigus. Kitaip tariant, elektroninė buhalterija savo veikimo principu primena internetinę bankininkystę.
Kokie patogumai laukia kliento, kuris naudojasi elektroninės buhalterijos paslaugomis?
Įmonės klientai saugiame savitarnos portale mato visus savo įmonės rodiklius ir patys gali išrašyti sąskaitas. Kiekvienam iš jų yra paskirta atskira buhalterė, kuri nuotoliniu būdu tvarko visą reikiamą jai patikėtą buhalterinę apskaitą ir konsultuoja klientą jam rūpimais klausimais. Patogu ir tai, kad klientui niekam nereikia siųsti ar į kurias nors valstybines įstaigas asmeniškai pristatyti popierinių dokumentų, visa tai padaroma elektroniniu būdu.
Lietuvoje ši paslauga pradeda kasdien vis labiau išpopuliarėti, kai tuo tarpu Norvegijoje nedidelės įmonės jau seniai naudojasi panašaus tipo elektroninės buhalterijos paslaugomis. Džiugu, kad ir mūsų šalis neatsilieka nuo gerų europietiškų patirčių ir naudoja jas savo piliečių gerovei.
Ką reikėtų žinoti apie elektroninės buhalterijos paslaugų kainas?
Paslaugos buhalterinės apskaitos įmonėje būna sumodeliuotos ir pritaikytos atitinkamo dydžio įmonėms, jų kainos tikrai nėra didelės. Klientai patys pasirenka jiems patį palankiausią apskaitos planą, atsižvelgdami į savo įmonės sąskaitų ir buhalterinių operacijų kiekį. Nuo plano apimties dydžio priklauso ir jo aptarnavimo kaina. O pasirinktą planą klientai gali bet kada keisti. Pavyzdžiui, prastesnes pajamas nešančio sezono metu, esamą planą galima sumažinti ir už paslaugas mokėti žymiai mažiau. Jeigu jums kils daugiau klausimų apie elektroninės buhalterines paslaugas, atsakymus rasite apsilankę interneto svetainėje eureka.lt.
Komentuoti