Pirmadienis, 25 sausio, 2021
  • Tinklas
  • Reklama
  • Kontaktai
Pranešk Naujieną

Submit Post

Ačiū už jūsų pranešimą

1
0%
https://manokaunas.lt/wp-content/plugins/nex-forms
true
message
https://manokaunas.lt/wp-admin/admin-ajax.php
https://manokaunas.lt/turizmas/lietuva-sulauke-ivertinimo-tarptautiniuose-apdovanojimuose
yes
1
gif jpg jpeg png psd tif tiff
Senoji versija
ARCHYVAS
  • Prisijungti
Kauno naujienos, renginiai, skelbimai
  • NaujienosNEWS
  • Renginiai
VIDEO
No Result
View All Result
  • Aktualijos
    • COVID-19
    • Savivaldybė
  • Lietuvoje
  • Regionuose
  • Nuomonės
  • Politika
  • Turizmas
  • Verslas
  • Kultūra
  • Sportas
  • Kriminalai
    • Įvykių suvestinė
    • Gaisrai
  • Pramogos
  • Įvairūs
  • NaujienosNEWS
  • Renginiai
No Result
View All Result
Kauno naujienos, renginiai, skelbimai
No Result
View All Result
Pagrindinis Turizmas

Lietuva sulaukė įvertinimo tarptautiniuose apdovanojimuose

eLengvai Redakcija@ eLengvai Redakcija
12 lapkričio, 2020
0
Prestižiniuose šalių, miestų ir vietovių rinkodaros ir komunikacijos apdovanojimuose „City, Nation, Place Awards“ du projektai iš Lietuvos buvo pripažinti geriausiais. Vilniaus turizmo reklamos kampanija „Vilnius – nuostabus kur bebūtų“ pripažinta geriausia komunikacijos strategija, o Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės šalies pristatymo strategija 2020-2030 m. pripažinta kaip geriausias projektas duomenų panaudojimo kategorijoje.
Lietuva sulaukė įvertinimo tarptautiniuose apdovanojimuose
Dalintis FacebookDalintis Twitter
REKLAMA

Jungtinėje Karalystėje vykstančiuose apdovanojimuose į finalą buvo patekę šeši „Go Vilnius“, „Keliauk Lietuvoje“ ir Lietuvos įvaizdžio grupės projektai. Jie konkuravo su daugiau nei 20 šalių rinkodaros ir komunikacijos projektais – Suomijos, Danijos, Puerto Riko, Slovėnijos, Jamaikos, Saudo Arabijos, Pietų Afrikos, Jungtinės Karalystės, JAV, Kanados ir kt.

Vilniaus turizmo reklamos kampanija „Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ (angl. “Vilnius – amazing wherever you think it is”), apdovanojimuose nurungė 14 į finalą patekusių konkurentų, kurių tarpe – tokie miestai kaip Helsinkis, Mančesteris, Filadelfija, bei tokios šalys kaip Jungtinė Karalystė ir Danija.
Kūrybos agentūros „Bechtle and Milzarajs“ sukurta reklama, kvietusi su šypsena pažiūrėti į Vilniaus „nežinomumo“ problemą ir paskatinti jį atrasti, startavo vasario mėnesį tikslinėse Vilniaus turizmo rinkose – Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje. Ji iškart buvo pastebėta tarptautinės kelionių ir reklamos žiniasklaidos – apie ją rašė kelionių portalas “Lonely Planet”, reklamos naujienų portalas “The Drum” ir kiti.

„Dar vienas prestižinis Vilniaus reklamos kampanijos įvertinimas patvirtina, kad einame teisingu keliu, rinkdamiesi mažiau įprastas komunikacijos priemones, nebijodami humoro ir neprarasdami saviironijos, – sakė „Go Vilnius” direktorė Inga Romanovskienė. – Džiaugiamės, kad Vilniaus komunikacija toliau išlieka labiausiai dėmesio vertųjų kompanijoje. Tai padeda mums išlaikyti dėmesį miestui turizmo pauzės metu ir, esame tikri, padės lengviau atgaivinti turizmą pandemijai atsitraukus.“

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės projektas „Lietuvos pristatymo užsienyje strategija 2020-2030 m.“ buvo pripažinta geriausiu duomenų panaudojimo (angl. Best use of data) kategorijoje. Finaliniame etape Lietuva varžėsi su Saudo Arabija, Pietų Afrika ir Velsu. Šalies pristatymo strategija buvo įvertinta už sėkmingą suinteresuotų šalių įtraukimą bei išsamų duomenų panaudojimą.

„Pernai Lietuva tarptautiniuose „City, Nation, Place“ apdovanojimuose Lietuva buvo pastebėta ir įvertinta už visuomenės įtraukimą kuriant šalies prekės ženklą. Šiais metais į finalinį etapą skirtingose kategorijose pateko net 6 projektai iš Lietuvos. Ypatingai džiaugiamės šalies pristatymo strategijos tarptautiniu įvertinimu, tai rodo, kad esame teisingame kelyje, kartu su viešojo ir privataus sektoriaus partneriais kurdami vieningą šalies pristatymo sistemą. Įvertinimas – mūsų visų nuoseklaus bendro darbo rezultatas“, – sako Lietuvos įvaizdžio grupės vadovas Marius Gurskas.

Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 m. strategijoje išskirtos pagrindinės valstybės sritys, tapsiančios Lietuvos komunikacijos pagrindu ateinantį dešimtmetį. Lietuva, prisistatydama užsienyje, išryškins savo pasiekimus ekonomikos, kultūros, valdymo ir talentų pritraukimo srityse. Išgrynintos ir keturios Lietuvos visuomenės vertybės: laisvė kurti, tobulėjimas, veržlumas ir ryšys su gamta. Valstybei svarbios sritys ir vertybės susietos į bendrą pozicionavimą „Open for Co-creation“ (Atviri kurti kartu), kurį vienijantis principas grindžiamas atvirumu, bendradarbiavimu ir veržlumu.

Šaltinis: Go Vilnius

Dienos klausimas

Ar skiepysitės Covid-19 vakcina?

Rekomenduojami renginiai

  • 25Sau, 2021
    Jau greit!
    Polish movie with Eng sub #88
    Renginys internete
    More Less

  • 27Sau, 2021
    Jau greit!
    Virtuali spektaklio „Arklio Dominyko meilė“ peržiūra
    Renginys internete
    More Less

  • 27Sau, 2021
    Jau greit!
    Dokumentinio filmo „Juodasis medus“ peržiūra ir pokalbis
    Renginys internete
    More Less

    Noriu į renginį
  • 29Sau, 2021
    Jau greit!
    Vasaros nakties sapnas
    Renginys internete
    More Less

    Noriu į renginį
  • 06Vas, 2021
    Jau greit!
    Copenhagen Light Festival 2021
    Renginys internete
    More Less

    Noriu į renginį
REKLAMA
REKLAMA

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Komentarų tikrinimas įjungtas. Po kiek laiko jūsų komentarai bus apublikuoti.

REKLAMA

Kiti Straipsniai

Šv. Jokūbo piligrimų kelias Lietuvoje sertifikuotas dar trejiems metams

Šv. Jokūbo piligrimų kelias Lietuvoje sertifikuotas dar trejiems metams

14 gruodžio, 2020
Prasideda Baltijos jūros regiono turizmo forumas

Prasideda Baltijos jūros regiono turizmo forumas

15 lapkričio, 2020
Daugiau
REKLAMA
Kitos naujienos
Ministerija atsako į dažniausiai užduodamus klausimus apie sportą karantino metu

Ministerija atsako į dažniausiai užduodamus klausimus apie sportą karantino metu

Lietuva turi naują profesionalių šokėjų porą

Lietuva turi naują profesionalių šokėjų porą

Į pagalbą NVSC skuba verslas – įsteigė papildomą Covid-19 skambučių centrą

Į pagalbą NVSC skuba verslas – įsteigė papildomą Covid-19 skambučių centrą

mano Kaunas

© 2020 manoSilale.lt - eLengvai MEDIA GROUP // UAB MEDIA 44.

REDAKCIJA + 370 639 34990

  • Tinklas
  • Požiūris
  • Redakcija
  • Reklama
  • Statistika
  • Kontaktai

Sekite mus

No Result
View All Result
  • Naujienos
  • Renginiai

© 2020 manoSilale.lt - eLengvai MEDIA GROUP // UAB MEDIA 44.

Sveiki sugryžę!

Prisijungti su Facebook
ARBA

Prisijunkite

Pamiršote slaptažodį?

Sukurti paskyrą!

Sign Up with Facebook
ARBA

Fill the forms bellow to register

Visu laukai privalomi. Prisijungti

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Prisijungti

Add New Playlist