Šeštadienis, 4 vasario, 2023
-3 °c
Kaunas
  • Tinklas
  • Reklama
  • Kontaktai
ARCHYVAS
ĮKELK PRANEŠIMĄ
mano Kaunas
  • Verslas
  • Politika
  • Kultūra
  • Maistas
  • Jaunimas
  • Nuomonės
  • Sportas
  • Kriminalai
  • Sveikata
  • Turizmas
  • Pramogos
  • Įvairūs
  • Verslas
  • Politika
  • Kultūra
  • Maistas
  • Jaunimas
  • Nuomonės
  • Sportas
  • Kriminalai
  • Sveikata
  • Turizmas
  • Pramogos
  • Įvairūs
No Result
View All Result
mano Kaunas
No Result
View All Result

„Regitra“ keičia išankstinės registracijos sistemą ir plečia paslaugų kanalus verslui

RINA@ RINA
Ketvirtadienis, 15 liepos, 2021
0
„Regitra“, siekdama efektyviau valdyti „gyvas“ eiles padaliniuose ir sudaryti vienodas galimybes visiems klientams transporto priemonių registracijos paslaugas gauti patogesniu metu, keičia išankstinės registracijos sistemą. Taip pat tam, kad būtų paspartintas verslo klientų aptarnavimas, jiems įdiegtas papildomas paslaugų gavimo kanalas.
„Regitra“ keičia išankstinės registracijos sistemą ir plečia paslaugų kanalus verslui

Primename, kad iki birželio mėnesio „Regitroje“ klientai buvo aptarnaujami tik pagal išankstinę registraciją. Tačiau išaugus paslaugų poreikiui ir startavus naujai transporto priemonių savininkų apskaitos sistemai atsirasdavo asmenų, kurie piktnaudžiaudami fiktyviai užimdavo laisvas vietas, taip nepaliekant galimybių užsiregistruoti visiems norintiems. Todėl tai buvo viena iš priežasčių, kodėl buvo pakeista klientų aptarnavimo tvarka ir sudaryta galimybė paslaugas gauti be išankstinės registracijos.

„Girdime klientus ir priimame sprendimus, kad jie paslaugas gautų patogiau. Taigi, mūsų tikslas padaliniuose efektyviau valdyti „gyvas“ eiles ir sudaryti galimybę gyventojams planuoti savo vizitą iš anksto. Tam turėjome pasiruošti ir jau šią savaitę pakeitėme išankstinės registracijos procesus bei įdiegėme juos sistemoje. Tikimės, kad tokiu būdu išvengsime piktnaudžiavimo atvejų ir užkirsime kelią galimam fiktyvių vietų užėmimui bei sudarysime vienodas sąlygas visiems klientams naudotis išankstinės registracijos paslauga“, – sako Saulius Šuminas, „Regitros“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, laikinai atliekantis generalinio direktoriaus funkcijas.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Įtrauktieji į pensijų kaupimą turi dar penkis mėnesius apsispręsti. Ką svarbu žinoti?

Gyventojams siūlomos elektros kainos ir toliau traukiasi

Dėmesio – įsigalioja nauji techninės apžiūros reikalavimai

 

Nuo šiol savo vizitą reikės patvirtinti suvedus gautą kodą

Nuo šiol asmens identifikacija išankstinėje registracijoje vyks pagal kliento nurodytą mobilųjį telefono numerį. Kitaip tariant, į jį asmuo gaus specialų kodą, kurį per numatytą laiką reikės suvesti sistemoje, jog registracija būtų patvirtinta sėkmingai.

Taip pat numatytas maksimalus rezervacijų skaičius: fiziniams asmenims – 1 rezervacija per dieną (3 per savaitę), o juridiniams asmenims – 3 rezervacijos per dieną (9 per savaitę).

„Regitra“ atkreipia klientų dėmesį, jog registruojantis dėl vizito itin svarbu nurodyti visus reikalingus ir teisingus duomenis, kurie turi sutapti su atvykstančio asmens: vardą ir pavardę arba įmonės pavadinimą, el. paštą, mobiliojo telefono numerį, paslaugą, padalinį, datą ir laiką, taip pat priklausomai nuo pasirinktos paslaugos gali reikėti nurodyti transporto priemonės VIN kodą arba valstybinį registracijos numerį.

Nenurodžius visų tikslių privalomų duomenų arba nustačius, jog buvo pateikti akivaizdžiai tikrovės neatitinkantys duomenys, tokia rezervacija bus atšaukiama likus ne mažiau kaip 3 valandoms iki numatyto atvykimo laiko. Apie tai asmenys bus informuojami nurodytu el. paštu ar telefono numeriu.

„Šias priemones įdiegėme šiandien. Pirmosiomis dienomis stebėsime ir analizuosime rezultatus, o tada imsimės kitų priemonių. Kaip žinia, šiuo metu padaliniuose daugiausiai aptarnaujame neužsiregistravusių klientų, tad mūsų planas išankstinėje registracijoje palaipsniui didinti vietų skaičių, kad klientai reikiamas paslaugas galėtų gauti jiems patogesniu metu ir nereikėtų atvykus į vietą laukti „gyvoje“ eilėje. Taip pat išankstinėje registracijoje planuojame atverti ne dviejų savaičių grafiką, o ilgesniam laikotarpiui“ , – teigia S. Šuminas.

 

Verslo klientams sudaryta galimybė prašymus teikti greičiau ir didesniais kiekiais

 „Regitra“ siekia dar labiau paspartinti ir verslo klientų aptarnavimą. Šią savaitę jiems buvo sukurtas papildomas paslaugų gavimo kanalas – tinklinė paslauga (angl. Web Service). Ji leis verslo klientams automatinėmis priemonėmis greičiau ir patogiau, t. y. didesniais kiekiais vienu kartu, pateikti transporto priemonių įgijimo ir perleidimo deklaracijas nevykstant į padalinius. Tai aktualu transporto priemonių gamintojų atstovams, didelių parkų savininkams (pavyzdžiui, bankams, lizingo bendrovėms).

„Suprantame, kad verslas disponuoja dideliais transporto priemonių kiekiais, tad ieškome būdų, kaip jiems supaprastinti paslaugos gavimo procesą. Tinklinė paslauga leis susieti verslo naudojamą sistemą, kurioje kaupiami transporto priemonių duomenys, su mūsų. Tokiu būdu informaciją gausime automatiškai ir paslaugą galėsime suteikti greičiau. Manome, kad tai prisidės ir prie eilių mažinimo mūsų padaliniuose, ir prie darbuotojų užduočių optimizavimo, nes  nebereikės kiekvienos transporto priemonės duomenų suvesti rankiniu būdu. Šią paslaugą ateityje planuojame plėsti ir taip dar labiau efektyvinti savo veiklą aptarnaujant klientus“, – sako „Regitros“ atstovas.

„Regitra“ jau kreipėsi į suinteresuotas asociacijas, kad jos pasidalintų šia informacija su savo nariais ir pasiūlytų šią naujovę. Su įmonėmis jau sudarytos ir pirmosios sutartys. Verslo atstovai kviečiami savo užklausas teikti el. paštu regitra@regitra.lt

Primename, kad naujų transporto priemonių gamintojų atstovams bei Lietuvos vežėjams paslaugos jau kurį laiką yra teikiamos ir kita prioritetine tvarka. Daugiau informacijos apie tai galima rasti ČIA.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kiti Straipsniai

Įtrauktieji į pensijų kaupimą turi dar penkis mėnesius apsispręsti. Ką svarbu žinoti?

Įtrauktieji į pensijų kaupimą turi dar penkis mėnesius apsispręsti. Ką svarbu žinoti?

3 vasario, 2023
Gyventojams siūlomos elektros kainos ir toliau traukiasi

Gyventojams siūlomos elektros kainos ir toliau traukiasi

3 vasario, 2023
Dėmesio – įsigalioja nauji techninės apžiūros reikalavimai

Dėmesio – įsigalioja nauji techninės apžiūros reikalavimai

3 vasario, 2023
Kristijonui Bartoševičiui pareikšti įtarimai. Įvyko jo apklausa

Kristijonui Bartoševičiui pareikšti įtarimai. Įvyko jo apklausa

1 vasario, 2023
Kokie žeklai išduoda seksualinę prievartą ir kur kreiptis pagalbos?

Kokie žeklai išduoda seksualinę prievartą ir kur kreiptis pagalbos?

30 sausio, 2023
Gyventojai, būkite budrūs: saugokitės priešgaisrinės tarnybos darbuotojais apsimetusių sukčių!

Gyventojai, būkite budrūs: saugokitės priešgaisrinės tarnybos darbuotojais apsimetusių sukčių!

24 sausio, 2023
Daugiau
Kitos naujienos
Trečdalis turinčiųjų teisę gauti vienišo asmens išmoką jau kreipėsi į „Sodrą“

Trečdalis turinčiųjų teisę gauti vienišo asmens išmoką jau kreipėsi į „Sodrą“

Kad atostogos neapkarstų: 4 patarimai širdininkams

Kad atostogos neapkarstų: 4 patarimai širdininkams

kaunas
© 2012 – 2022 manoKaunas.lt
  • Verslas
  • Politika
  • Kultūra
  • Maistas
  • Jaunimas
  • Nuomonės
  • Sportas
  • Kriminalai
  • Sveikata
  • Turizmas
  • Pramogos
  • Įvairūs
Menu
  • Verslas
  • Politika
  • Kultūra
  • Maistas
  • Jaunimas
  • Nuomonės
  • Sportas
  • Kriminalai
  • Sveikata
  • Turizmas
  • Pramogos
  • Įvairūs

RINA partneris.

efav

eLengvai tinklas.

eLengvai MEDIA GROUP

No Result
View All Result

© 2012 - 2022 eLengvai - MEDIA GROUP // MB MEDIJŲ ERAI.

Sveiki sugryžę!

Prisijunkite

Pamiršote slaptažodį? Registruotis

Sukurti paskyrą!

Fill the forms bellow to register

Visu laukai privalomi. Prisijungti

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Prisijungti

Add New Playlist